And we GO! - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Lieke Rietkerk - WaarBenJij.nu And we GO! - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Lieke Rietkerk - WaarBenJij.nu

And we GO!

Blijf op de hoogte en volg Lieke

06 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Hoi Allemaal,

Bij deze dan eindelijk mijn eigen waarbenjenu! Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat!

De meest voorkomende vraag die ik krijg is of ik er al klaar voor ben. Geestelijk absoluut, alleen de kleine dingetjes er omheen schieten er soms een beetje bij in. Zoals het inpakken van de tas, skype en waarbenjenu aanmaken etc. Het is ook allemaal niet zo makkelijk!

In ieder geval; zaterdag vertrek ik (voor de tweede keer in mijn leven) richting Nieuw Zeeland. Helaas mag je maar één keer in je leven een work/holiday visum aanvragen voor NZ en hier heb ik al een aantal jaren geleden gebruik van gemaakt. Dit betekend dat ik legaal niet mag werken.

Maar eerst moet ik maar het land zien binnen te komen zonder visum. Mijn plannen zijn namelijk om samen met een vriendin vanuit NZ naar de Cook Eilanden te gaan. Jaah... als je dan toch zo dichtbij bent! En je mag drie maanden nieuw zeeland in zonder visum, alleen ik blijf 3,5 maand. Dus hopelijk krijg ik niet teveel gedoe als ik op de terug weg kan aantonen dat ik daadwerkelijk naar de Cook ben gegaan en anders hoop ik dat jullie mij daar komen opzoeken :D.

Nog 2 dagen en dan zit ik in het vliegtuig naar de warmte. Ik merk wel dat ik het lastiger vind om voor zo lang weg te gaan dan een aantal jaren geleden. Het leven is wat meer serieus geworden. Mijn kleine baby (hondje) begrijpt er straks natuurlijk niks van en neemt mij dit waarschijnlijk niet in dank af. Mijn vriend daarentegen is erg blij dat ik weg ga (nee hoor grapje). Maar wij zullen elkaar eind juni in Taiwan weer tegen komen!

Ik ben en word wel heel erg verwend met leuke, handige en mooie cadeau's, tekeningen (van alle kinderen waar ik werkte), bloemen en herhaaldelijke afscheid- borrels en etentjes :D

Voor de mensen die ik niet meer zie; tot in augustus en anders tot zaterdag op schiphol!!!

• 06 Maart 2014 - 16:56

Annemarie Smallenburg.:

We zullen je met plezier uitzwaaien (grapje). We gaan je missen. Ik hoop dat je leuke reisverhalen en foto's op deze site zal plaatsen zodat wij tenminste een beetje mee kunnen genieten. Darling maak er een prachtige reis van!

• 06 Maart 2014 - 18:39

Hanneke Gouwerok:

Geniet met volle teugen Lieke . Ik hoop dat alles lukt zoals je van plan bent ,doe voorzichtig .

Hele dikke knuffel van mij in ieder geval <3

• 06 Maart 2014 - 22:12

Piet:

Weer veel leuke verhalen en foto's,maar deze keer geen vliegende Pinquins
    en heb veel lol.

• 06 Maart 2014 - 23:06

Ivannah:

Ooh mijn little sister neemt de benen...
    We zullen je missen! Veel plezier

• 07 Maart 2014 - 05:45

Melanie:

Spannend mop! Heel veel plezier! Doe voorzichtig! Geniet ervan en tot 9 augustus ;-)

Dikke kus

• 07 Maart 2014 - 11:06

Lieke:

hahaha wat ben je toch stiekempjes een gemene moeder :D Nee hoor ik ga jullie ook missen, niet teveel natuurlijk :D Bedankt voor alle leuke reacties en dit keer geen vliegende pinquins :D Goed dat je het zegt melanie, de datum was mij alweer ontschoten!! Ik schrijf het nu op! Maar ik vond het echt super gezellig laatst were met zijn allen!!

• 07 Maart 2014 - 16:05

Elisa:

He Lieke!
    Wat is het snel gegaan, morgen ga je al! Ik wens je een fantastische tijd met een hoop levenslessen, geniet momenten en nieuwe vrienden uit verschillende culturen!
    Ik ben jaloers maar ik kan het aan en ga je volgen vanaf hier ;)

Heel veel liefs!
    Elisa

• 08 Maart 2014 - 13:49

Joze:

hoi Lieke een hele leuke tijd daar onder geniet en laat je niet gek maken dan horen we af en toe wel hoe het je vergaat .
    groetjes van de hele kliek

joze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley